• 44280874 - 021
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
bg-section-leadership تبلوآنلاین TableauOnline - داشبورد مدیریتی زنجیره تامین
Full 1
داشبوردهای زنجیره تامین
Supplychain Dashboards
Full 1
  • تبلوآنلاین TableauOnline

داشبورد زنجیره تامین


توضیحات داشبورد

مدیریت زنجیره تامین به عنوان مدیریت هزاران قطعه متحرک تعریف می‌شود. تصور اینکه چگونه می‌توانید بدون درک قوی از KPIها و معیارهای زنجیره تامین در مدیریت و تدارکات موثر باشید، دشوار است. داشبورد زنجیره تامین در یک نگاه عملکرد شما را در این زمینه برایتان ارائه می‌دهد و شما را قادر می‌سازد تمام آن قطعات متحرک را مدیریت کنید.
در این داشبورد که خود شامل چهار داشبورد در بخش‌های مختلف زنجیره تامین است به ارائه داشبوردی جهت مدیریت ارشد، داشبوردی برای وضعیت حمل و نقل هفتگی، همچنین وضعیت هفتگی سازمان و در نهایت داشبوردی مرتبط با مرکز توزیع ارائه خواهد شد.
در داشبورد مدیریت ارشد به بررسی مواردی پرداخته‌ایم که یک مدیر بتواند در یک نگاه به داشبورد، وضعیت سازمان را در این حوزه متوجه شود. مواردی از قبیل مجموع فروش، سود، تعداد سفارشات و مجموع هزینه‌ها، همچنین هزینه حمل و نقل، تعداد روزهایی که زمان می‌برد تا سفارش به مشتری برسد و اندازه سبد، در این داشبورد بررسی شده است.
در داشبورد حمل و نقل هفتگی زمان ارسال، هزینه ارسال، نحوه ارسال به تفکیک زمان ارسال، نوع محصولات ارسالی به همراه زمانی که طول می‌کشد تا یک بسته ارسال گردد و همچنین محصولات سفارش داده شده با توجه به هزینه ارسال آنها و تاریخ ارسال آورده شده است.
به علاوه، در داشبورد وضعیت هفتگی به بررسی محصولات برتر، محصولی که سود بیشتری به همراه دارد، می‌پردازیم و به پاسخ دو سوال "آیا مراکز توزیع در 4 روز ارسال را انجام می‌دهند؟" و "آیا مناطق اهداف فروش را برآورده می‌کنند؟" خواهیم پرداخت.
در آخر در داشبورد مرکز توزیع مراکز توزیع را با تعداد کارمندان آن، تعداد روزهایی که تا ارسال یک بسته زمان برده به تفکیک روز و ماه، سفارش‌های گرفته شده در طول یک ماه و همینطور در این داشبورد درصد سفارش‌هایی که دیر به مقصد رسیده است، میانگین سود و هزینه به تفکیک مرکز توزیع مشخص شده است.

فیلدهای ورودی


گروه محصول
شهر
کشور، ناحیه
شناسه مشتری
نام مشتری
تاریخ سفارش
شناسه سفارش
کدپستی
نام محصول
ناحیه
بخش
تاریخ ارسال
نحوه ارسال
شهر محل ارسال
زیرگروه محصول
تخفیف
سود
تعداد محصول خریداری شده
فروش

KPI شاخص ها


مجموع فروش
سود
تعداد سفارشات
مجموع هزینه‌ها
هزینه حمل و نقل
تعداد روزهایی که زمان می‌برد تا سفارش به مشتری برسد
اندازه سبد
زمان ارسال
هزینه ارسال
نحوه ارسال به تفکیک زمان ارسال
نوع محصولات ارسالی به همراه زمانی که طول می‌کشد تا یک بسته ارسال گردد و همچنین
محصولات سفارش داده شده با توجه به هزینه ارسال آنها و تاریخ ارسال
محصولات برتر
محصولات با سود بیشتر
ارسال در 4 روز صورت می‌گیرد یا خیر
مراکز توزیع اهداف را پوشش می‌دهد یا خیر
تعداد روزهایی که تا ارسال یک بسته زمان برده به تفکیک روز و ماه
سفارش‌های گرفته شده در طول یک ماه
درصد سفارش‌هایی که دیر به مقصد رسیده
میانگین سود
هزینه به تفکیک مرکز توزیع
جهت نمایش داشبورد کلیک نمایید
جهت دانلود داشبورد کلیک نمایید
جهت مشاهده فایل راهنما کلیک نمایید