• 44280874 - 021
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
bg-section-leadership تبلوآنلاین TableauOnline - داشبورد مدیریت زنجیره تامین supply chain dashboard
Full 1
داشبوردهای زنجیره تامین
Supplychain Dashboards
Full 1
  • تبلوآنلاین TableauOnline

داشبورد مدیریت زنجیره تامین


توضیحات داشبورد

مدیریت زنجیره تامین به عنوان مدیریت هزاران قطعه متحرک تعریف می‌شود. تصور اینکه چگونه می‌توانید بدون درک قوی از KPIها و معیارهای زنجیره تامین در مدیریت و تدارکات موثر باشید، دشوار است. داشبورد زنجیره تامین در یک نگاه عملکرد شما را در این زمینه برایتان ارائه می‌دهد و شما را قادر می‌سازد تمام آن قطعات متحرک را مدیریت کنید.
در این داشبورد به بررسی وضعیت زنجیره تامین به صورت زنده و همچنین ریسک‌های تاخیر در تحویل پرداختیم. در وضعیت زنجیره تامین به وضعیت سفارش‌ها از جمله سفارش‌های تکمیل شده، در انتظار، حذف شده و مشکوک به تقلب، بررسی تحویل به موقع، دیرهنگام، ارسال‌های پیشرفته و کنسل شده به تفکیک نحوه ارسال سفارش (فرست کلاس و ...)، سفارش‌های تکمیل نشده و ریسک‌های تحویل دیرهنگام پرداخته‌ایم. همچنین ریسک‌های تاخیر در تحویل را بررسی کرده‌ایم. در آن ریسک تحویل دیرهنگام هر یک از گروه مشتریان از جمله مصرف‌کنندگان، شرکت‌ها و کسانی از در خانه کار می‌کنند، همچنین مکان‌هایی که تحویل دیرهنگام برای آنها صورت گرفته، دپارتمان‌هایی که بیشترین تاخیر در تحویل را داشته‌اند و مدیران با بیشترین دیرکرد تحویل بررسی شده است.

فیلدهای ورودی

  • شناسه گروه محصول
  • گروه محصول
  • شهر مشتری
  • کشور مشتری
  • ایمیل مشتری
  • اسم مشتری
  • شناسه مشتری
  • فامیلی مشتری
  • رمز مشتری
  • بخش‌بندی مشتری
  • ایالت مشتری
  • آدرس مشتری
  • کدپستی مشتری
  • وضعیت دریافت
  • شناسه دپارتمان
  • نام دپارتمان
  • مدیر
  • محلی که سازمان در آن واقع است
  • شهر محل سفارش
  • کشور محل سفارش
  • تاریخ سفارش
  • شناسه سفارش
  • ناحیه سفارش
  • استان محل سفارش
  • وضعیت سفارش
  • کدپستی سفارش
  • توصیف محصول
  • عکس محصول
  • نام محصول
  • تاریخ ارسال
  • نحوه ارسال
  • نوع پرداخت
  • سود هر سفارش
  • تعداد روزهایی که برای ارسال از قبل برنامه‌ریزی شده
  • تعداد روزهای واقعی برای ارسال
  • ریسک تاخیر در دریافت
  • عرض جغرافیایی
  • طول جغرافیایی
  • شناسه سفارش مشتری
  • شناسه بارکد آیتم مورد سفارش
  • تخفیف آیتم سفارش داده شده
  • نرخ تخفیف آیتم سفارش داده شده
  • شناسه آیتم سفارش داده شده
  • قیمت محصول سفارش داده شده
  • نرخ سود آیتم سفارش داده شده
  • تعداد آیتم سفارش داده شده
  • مجموع قیمت آیتم سفارش داده شده
  • سود هر سفارش
  • شناسه کارت محصول
  • شناسه گروه محصول
  • قیمت محصول
  • وضعیت محصول
  • فروش
  • فروش هر مشتری

KPI شاخص ها

  • وضعیت سفارش‌ها از جمله سفارش‌های تکمیل شده، در انتظار، حذف شده و مشکوک به تقلب
  • تحویل به موقع، دیرهنگام، ارسال‌های پیشرفته و کنسل شده به تفکیک نحوه ارسال سفارش (فرست کلاس و ...)
  • سفارش‌های تکمیل نشده
  • ریسک تحویل دیرهنگام هر یک از گروه مشتریان از جمله مصرف‌کنندگان، شرکت‌ها و کسانی از در خانه کار می‌کنند
  • مکان‌هایی که تحویل دیرهنگام برای آنها صورت گرفته
  • دپارتمان‌هایی با بیشترین تاخیر در تحویل
  • مدیران با بیشترین دیرکرد تحویل
جهت نمایش داشبورد کلیک نمایید
جهت دانلود داشبورد کلیک نمایید
جهت مشاهده فایل راهنما کلیک نمایید